Followers

Tuesday, April 13, 2010

untuk kawan2 asasiku hehek

Dalam semester 3 ney banyak dugaan, perkara, pengalaman2 yang dilalui.. Kebanyakkannya kenangan yang mengamit rasa suka, ukhuwah yang erat, persahabatan kian rapat, yang jauh didekatkan, yang baru dimesrakan, yang berbeza fakulti dan bidang disatukan kini kami bagaikan saudara rapat. Diam x diam, celik x celik kami kini bakal memasuki alam degree.. rasa takut, rasa resah, risau, semua bermain di minda, di mana saya yakin sekarang masih ada rakan - rakan kita yang memikirkan tentang pemilihan course mereka semasa degree.. saya syorkan kepada sahabat2 berdoalah, mintalah petunjuk dari Allah s.w.t, lakukan solat isthikharah moga2 kalian mendapat jawapan persoalan kalian. 
 Ada seorang sahabat mia pernah mesej kepada mia, bersabarlah menunggu keputusan dariNya, sesungguhnya kamu berada dalam pengawasanNya.
Jawapan bagi keputusan kamu mungkin lambat, mungkin cepat jadi, kamu janganlah berputus asa dan kenalah berterusan melakukannya sehingga mendapat jawapan. Banyakkan bersabar ye sahabat2ku yang disayangi.

wallahualam...

2 comments:

handsfreeshoppe said...

good luck...hehe, kalau kita nak pilih, tak kan ada yang excelent. yang terbaik adalah yakin dengan apa yang kita pilih....

m@s2r@~mi@ said...

yupp btul tu wak hehek