Followers

Saturday, June 5, 2010

i'm not as what u think so please stop it already.. u didn't know who is the real of me so don't say such a thing about me! i hate u all :((

kalau kamu kata
kamu kenal saya..
sebenarnya kamu belum la kenal saya..
kenapa saya kata camni?
sebab hanya saya yang tahu diri saya dihadapan kamu dan sebaliknya..
depan setiap orang karakter saya berbeza..
jadi yang kamu kenali itu bukanlah saya..


saya tak rasa kamu semua kenal saya
walaupun kamu kawan baik saya..
sebab saya.
tak pernah tunjukkan diri sebenar saya pada semua..


the true self about me.. only i know about it..
so 
i'm not as what u think 
please stop it already..
 u didn't know who is the real of me 
so don't say such a thing about me! 
i hate u all :((


if this will make me to be left alone...
it's ok with me..
go on..
i don't care anymore..
so please do as u want to do..
but please don't get in my life..


i'm really appreciate it

No comments: